Шкільний астрономічний вісник "Астрограф"
Меню сайту
Категорії розділу
для викладання [8]
допоміжні навчальні комплекси для мультимедійного супроводу викладання окремих навчальних предметів
для створення [3]
програми для обробки існуючих ППЗ (педагогічних програмних засобів) та створення власних ППЗ у зручному (краще керованому) форматі
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика
Сайт вчителів фізики міста Рівного
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Прикладні програми » для викладання

Використання технологій Веб-2.0 у навчально-виховному процесі
[ Викачати з сервера (5.84 Mb) · Викачати видалено (5840 kb) ] 2011-10-26, 9:37 PM

Появу терміну Веб 2.0 прийнято пов'язувати зі статтею „Tim O'Reilly - What Is Web 2.0” від 30 вересня 2005 року, уперше опублікованої російською мовою в журналі „Компьютерра” №№ 37 (609) і 38 (610) і потім представленій під заголовком „Що таке Веб 2.0” веб-сайтом „Компьютерра online”. У цій статті Тім О'Рейлі визначив, що Веб 2.0 – це не просто інтеграція сервісів, це ідея використання колективного розуму, а також пов'язав появу великої кількості сайтів, об'єднаних деякими загальними принципами, із загальною тенденцією розвитку інтернет - співтовариства, і назвав це явище Веб 2.0, на противагу „старому” Веб 1.0.

Сучасна соціальна мережа пропонує такий набір стандартних послуг: зберігання особової картки з контактними даними, онлайнова адресна книга, онлайновий органайзер, що доступні з будь-якого комп'ютера, сховище мультимедійних даних користувача, можливість обмеження небажаного спілкування. Цей спектр соціальних послуг активно поповнюється, враховуючи актуальну зацікавленість користувачів.

Розміщені у мережі книги, презентації, текстові документи (документи Google) можна використовувати як джерело навчальних матеріалів, описування та публікації творчих робіт, оформлених у різних редакторах, із метою їх подальшого обговорення, можливість перегляду відеоматеріалів, прослуховування текстів, написаних різними мовами.

Розміщення фотографій у мережі (Flikr) використовується як сховище навчальних матеріалів, архівів фотографій, організація віртуальних фотовиставок, віртуальних подорожей, вирішення класифікаційних завдань (додавання до фотографії опису і ключових слів, організація пошуку) тощо.

Відеосервіси (Youtube) – це, насамперед, використання відеороликів для проведення лекцій і пояснень до практичних занять, запис, редагування і публікація "відеоекскурсій”, проведення мережевих конкурсів відеокліпів.

Мережевий щоденник (web log – блог) або щоденник подій – це веб-сайт, веб-журнал, основне наповнення якого становлять записи, зображення або мультимедіа, які регулярно поповнюються. За авторському складом блоги можуть бути особистими, груповими (корпоративними, клубними) або суспільними (відкритими). Цей сервіс Інтернету пропонує такий блог-інструментарій, комунікаційний засіб, який дозволяє будь-якому користувачеві оперативно і вільно обмінюватись інформацією через мережу. За аналогією з особистими щоденниками блоги називають мережними щоденниками. Для блогів характерна можливість публікації коментарів відвідувачами.

Той, хто створив блог, або блогер може керувати доступом до своїх записів: робити їх відкритим для всіх бажаючих, або для певного кола користувачів або бути лише приватними. Блогери можуть об’єднуватися в спів товариства (blog ring) й організовувати спільні записи й обговорення.

Важливим аспектом Веб 2.0 є зміна пріоритетів та акцентів у використанні технологій та задоволенні потреб користувачів. Так, Веб 1.0 орієнтувався на розвиток технологій комп'ютерної взаємодії, а Веб 2.0 розвиває технології орієнтовані на користувачів. Нові інформаційні технології суттєво впливають на колективні способи спілкування, мислення та дій.

Незважаючи на той факт, що Веб 2.0, тобто Інтернет другого покоління, перебуває на піку свого розвитку, робляться спроби спрогнозувати подальший його розвиток і сформулювати деякі принципи того, що можна було б назвати Інтернетом третього покоління, тобто загальним терміном Веб 3.0. Не існує чіткого визначення поняття Веб 3.0, але вже зараз відбувається процес створення технологій, реалізацію яких можна чекати у Веб 3.0. Серед основних особливостей Веб 3.0 можна відзначити тривимірність та наявність штучного інтелекту. У Веб 1.0 й 2.0 основним елементом подання інформації є веб-сторінка, що візуально представляє собою двомірний масив інформації, користувач якого має можливість переміщатись лише у двох вимірах: третій вимір в „класичній” веб-сторінці відсутній. На відміну від двомірних сторінок Веб 1.0 й 2.0, у Веб 3.0 можна чекати розвитку тривимірності, що виражається в можливості переміщення в будь-яких трьох вимірах, що зробить „віртуальний світ” Інтернету таким же тривимірним, як і реальний світ. З розвитком тривимірності веб-сайтів можна чекати їхнього об'єднання в єдиний тривимірний світ, що зовні нагадує реальність. Прикладом реалізації подібних моделей є будь-які тривимірні ігри, кожна з яких по суті являє собою свій власний світ зі своїми особливостями й законами. Одним з найцікавіших варіантів реалізації подібної моделі є програма Microsoft Virtual Earth 3D, Страна 360о у якій робиться спроба створення віртуальної тривимірної моделі реального світу.

                

Категорія: для викладання | Додав: Astrophizyk@73 | Теги: соціальні сервіси, Веб 2.0
Переглядів: 50844 | Завантажень: 497 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні дані
Мультимедія школі
Знаходження
Пошук
Copyright MyCorp © 2024