Шкільний астрономічний вісник "Астрограф"
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика
Сайт вчителів фізики міста Рівного
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
                                                     
  Наша мета: це створення доступного кожному, ресурсу для обміну, проголошенню власних досягнень в різних предметних сферах діяльності. Сьогодні "вчитель" вже не звучить так гордо, як 20 -30 років тому назад! Вже майже не має того примруженого захоплення оточуючих: "Он вчитель йде!". Повага формується суспільством, а підтримуватися має бути державою. Сьогодні вчитель - "поодинокий галасливий у пустелі байдужості: держави, нації, громадськості... Можливо хтось сприйме наш спільний учнівсько - викладацькій проект як хизування собою, проте це не так. Ми хочемо почути Вашу думку про наші досягнення та наробки. 
                                                               
  Скільки існує людство - стільки існують й астрономічні дослідження, починаючи від візуального (не озброєним оком) спостереженням за рухом світил по "Кришталевим сферам" навколо Землі в центрі Сонячної системи, й закінчуючи спостереженням та реєстрацією розвитку сусідніх галактик за допомогою потужних орбітальних телескопів (типу Габбл). Кажуть, зоряне небо, що нас оточує - це ніби фотографія з нашого минулого (колиска світу), тепер ми розуміємо, як важко побачити щось нове на старій фотографії із дитинства?.. Можливо щось нам потрібно пригадати?!
                                                            
   Ми завжди шукаємо нові світи, а чи ми знаємо свій власний світ так вже досконально?! Чи вивчені глибини земного океану, чи відкритий секрет пам'яті води, чи дослідили ми можливі шляхи існування нашої раси на інших планетах Сонячної системи?!.. Все це лише в проектах, не маючи потрібного засобу пересування до інших світів, не треба марити ілюзіями. Хто хоче щось зробити, має шукати засоби для реалізації цієї діяльності, а хто не хоче - шукає причини, які б пояснили собі неможливість цього!
                                                               
  Стосовно наших проектів: якось я подивився через вікно свого панельного багатоквартирного будинку - ба, дороги в латках, ліхтарів пітьма, навколо заклопотані сумні люди, кудись поспішають, а вже пройшла перша декада ХХІ століття (жах, а ми все з книжками та зошитами бігаємо до школи класно - поурочної системи (ще часів Яна Амоса Каменського, вже понад 400 років)). А Windows (ліцензійний для школи, хай йому грець), з часів меморандуму про ощадливе ставлення до нас щодо ліцензування ПО пройшло вже два роки! А МОН України все віднекується: немає грошей! У держави на державу немає грошей! То кому вона держава?!..
                                                               
  Цікаво також змінюються вимоги до класу якості комплектування навчальних лабораторій - кабінетів з точки зору складності апаратного забезпечення. Здається в МОН вже награлися програмованими калькуляторами (типу Електроніка - БЗ 53), написали купу навчальних курсів, програм, награлися самі, тепер можна нас забезпечувати ПК не нижче класу Pentium IV, а двох ядерними ще ми самі (в міністерстві) не награлися!?... Де ж ми тепер доженемо та переженемо Америку (як колись казав один партійний лідер країни рад), нам би хоч доплюнути до неї, хоч чимось докинути ... (Цікаво, на якому місті була матінка природа на сходинках розвитку технологій в Японії, чи почуємо ми вчасно ці потуги небезпечного дихання, хоча б цього літа у нас в Криму, не відомо... на все не вистачає грошей, а може розуму).
                                                                
   Сьогодні вже безповоротно Міністерство освіти України ставить перед кожним вчителем починаючи із першої кваліфікаційної категорії фахове володіння не тільки комп'ютером, а й вміння працювати із стандартними та спеціалізованими програмними комплексами вже не на рівні новачка, а вже на рівне фахової підготовки спеціаліста з інформаційних технологій. Тому наш проект "Астрограф" на нашу думку має полегшити просування вчителям та учням через інтерактивні дербі інформатизації освіти. Проте не всі кабінети забезпечені так, як у школах Карельського освітнього округу, коли вчитель фізики починав свій виступ на Міжнародній он-лайн конференції «РОІППО ІОТ – Карельська державна педагогічна академія» - «ІКТ технології у викладанні фізики» зі слів: "А нам на школи закупають інтерактивні дошки (http://www.roippo.rivne.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1226:24--------------&catid=1:latest-news&Itemid=89), тому формат DVD + TV не тільки зручний (інтуїтивно зрозумілий), а й ще з точки зору ліцензійного забезпечення безпечний та доступний для пересічної школи! Що ми й активно пропагуємо на сторінці "Наші проекти" Статус упорядника трошки нас принижує, проте вказавши на джерела інформації ми можемо вільно рухатись у законодавчому полі України (шкода, що на YouTube це не розуміють, чи не хочуть розуміти, це їхній крам, вони з цього живуть...) Коротко, можливо трошки заплутано ми себе представили, отже, вітаємо на нашому сайті віртуальної "Лабораторії творчого вчителя"

         

Корисні дані
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Мультимедія школі
Архів записів
Знаходження
Пошук
Copyright MyCorp © 2024