Шкільний астрономічний вісник "Астрограф"
Меню сайту
Категорії розділу
Прикладні програми [11]
Огляд прикладних навчальних та допоміжних програм сторонніх виробників для створення власних НЗ (навчальних засобів) та адаптація існуючих чи їх використання
Мої файли [4]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика
Сайт вчителів фізики міста Рівного
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

Алгоритм розвитку мережі профільного навчання учнів ЗОШ м. Рівне
[ Викачати з сервера (2.18 Mb) ] 2012-04-21, 3:07 PM
Исполнение желаний. Мечты сбываются!
Навчально - виробничий процес у професійно-технічному навчально­му закладі (далі - ПТНЗ) - це система організаційно-педагогічних, методич­них і технічних заходів, спрямованих на реалізацію змісту і завдань ступеневої професійно-технічної освіти відповідно до державних стандартів, його реалізація можлива у вигляді мережевої профілізації на базі ЗОШ міста та району. Використання найкращих осередків професійної підготовки учнів в закладах середньої освіти передбачає корпоративні об’єднання, наприклад «майстерня з металообробки ЗОШ №11 – токарний цех РМНВК», що в свою чергу передбачає поєднання навчальних планів в єдиний стандарт підготовки

«Операторів токарних верстатів з ЧПК» в об'ємі навчальних годин державного стандарту (наприклад, 2 роки навчання в РМНВК – це 350 годин професійного навчання на базі спеціальності та 120 годин виробничої літньої практики, залишається 470-490 годин для профільного навчання в школі 8 – 9 класів, де 5 годин на тиждень як і передбачається державним стандартом використовується на роботу в навчальній майстерні, а 2 години на додаткові предмети профілізації (технічна іноземна мова, складальне креслення, дизайн, біологія, медична підготовка, тощо…)

          

спеціальності до єдиного державного стандарту профтехосвіти. З Положення про профільне навчання в старшій школі ми передбачаємо певний алгоритм його реалізації.

Алгоритм
здійснення системного підходу

 до організації профільного навчання у регіоні



За основу моделі для реалізації різних видів профільного навчання ми пропонуємо обрати систему роботи  МНВК згідно Положення про організацію та діяльність міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, де основне навантаження годин надають загальноосвітні заклади міста та району, тим самим вкладаючи свою частку у реалізацію та впровадження програми профілізації старшої школи. Спільними зусиллями та об’єднанням матеріальної бази в навчально-виробничі комплекси (як, наприклад: «механічна комбінована майстерня з металообробки – токарний цех РМНВК) дає змогу реалізувати малими матеріальними ресурсами складну проблему сьогодення – оновлення матеріально – технічної бази ЗОШ та МНВК.



Категорія: Мої файли | Додав: Astrophizyk@73 | Теги: Профілізація на базі МНВК
Переглядів: 840 | Завантажень: 120 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні дані
Мультимедія школі
Знаходження
Пошук
Copyright MyCorp © 2024