|
| | |
|
У розділі сайтів: 17 Показано сайтів: 1-17 |
|
Наші партнери та однодумці по роботі в творчій групі кабінету Інформаційних Освітніх Технологій при Рівненському Обласному інституті післядипломної педагогічної освіти - це сайт "fizika.net.ua" Освітній портал різних методичних наробок, посібників, корисних посилань та рекомендацій для вчителів фізики й не тільки усієї України. Приєднуйтесь до спільноти новаторів педагогічних ідей та розробок...
|
Презентації з фізики.Пропоную вашій увазі презентації з фізики. Демонстраційний матеріал підібрано згідно змісту навчального матеріалу фізики середньої школи. Слайди містять фактичний теоретичний матеріал шкільної програми (і трохи більше). Можна використовувати при вивченні нового матеріалу та при при повторенні. Усі запитання прошу надсилати на електронну скриньку brateyko@online.ua. (огляд окремих розділів навчальних тем наводимо нижче)
Молекулярна фізика
Електричні явища
Магнітні явища
|
-
Гончарова Н., Гончарова І.
Застосування інтеграла під час розв’язування фізичних задач.
-
Кутасевич Н.
Доза радіоактивного випромінювання. Біологічна дія йонізуючих променів (урок засвоєння нових знань,9 клас).
-
Ковтун Н.
Подорож шкалою електромагнітних хвиль (урок з використанням методу проектів, 11 клас).
-
Голованова І.
Нільс Бор — засновник квантової механіки (позакласний захід, 10—11 клас).
-
Семенко Н., Кардаш І.
Ядерна енергетика: за і проти (інтегрований урок-дискусія з української літератури та фізики, 9 клас).
-
Бірюк С.
Космічний КВК (для учнів 6—7 класів).
-
Несенюк А.
Олімпіади січень-лютий 2012.
|
Мета проекту |
|
|
19.08.2004
|
Вітаємо Вас на нашому „Освітньому навігаторі”! Сайт створений Рівненською державної обласною бібліотекою, Обласної бібліотекою для юнацтва, Обласною дитячою бібліотекою. Мета проекту
– формування інформаційно-освітнього середовища на допомогу педагогам,
учням і батькам. В пропонованих розділах Ви знайдете різноманітну
інформацію з мережі Інтернет, каталог веб-посилань на ресурси освітньої тематики, матеріали підготовлені обласними бібліотеками. Завітайте також в розділ „Освітня Рівненщина”. Тут представлений кращий досвід педагогів та дослідницькі роботи учнів регіону. Наші партнери:
управління освіти і науки Рівненської ОДА, управління освіти
Рівненського міськвиконкому, Рівненський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти, Рівненська Мала академія наук
учнівської молоді. Запрошуємо всіх бажаючих до співпраці! Працюємо разом з метою наближення вітчизняної освіти до європейських стандартів!
И як анонс даного проекту представляємо роботу нашого Рівненського колеги: Проведення навчальних екскурсій з фізики для учнів 7-8 класів |
|
|
15.10.2009 |
Віктор Ключник,
учитель фізики ЗОШ №10 м.Рівного Проведення навчальних екскурсій з фізики для учнів 7-8 класів
Навчальні екскурсії відіграють важливу роль в процесі
політехнічного, трудового виховання і профорієнтації школярів. Зв’язок
екскурсій з попередньо вивченим навчальним матеріалом дає прекрасну
можливість показати застосування фізичних явищ і процесів на
виробництві, побуті, навколишньому середовищі. Екскурсії мають не
тільки пізнавальне, але й виховне значення: на виробництві учні
знайомляться як з технікою, технологіями, так і безпосередньо з працею
людей...
Використання іграшок на уроках фізики |
|
|
09.07.2010 |
Використання іграшок на уроках фізики Віктор Ключник,
учитель фізики ЗОШ №10 м. Рівного | На сьогоднішній день можна знайти достатньо багато різноманітних
іграшок різних виробників, принцип дії яких ґрунтується на фізичних
закономірностях. Вашій увазі пропонуються окремі фізичні закономірності і
досліди з використанням іграшок.Дослідження законів статики
Іграшка „Птах-балансир”
Завдання Візьміть птаха і помістіть його дзьобом на кінчик пальця, край парти, лінійку тощо.
Запитання 1. Чому птах не падає? 2. Де знаходиться центр ваги птаха? 3. Що буде, якщо змінити форму крил, прив’язати до хвоста птаха тягарець? 4. А якщо тягарці причепити до кінців крил? 5. Чи можна втримати птаха таким чином за крило, хвіст? Чому? 6. Де використовуються подібні закономірності? 7. Дія яких ще іграшок ґрунтується на законах статики? |
|
|
Проект "Астрограф" став в 2011 році частиною всеукраїнського сайту вчителів фізики та астрономії "FIZIKA. NET.UA" як структурний підрозділ проекту про астрономічні новини нашого закладу та трибуною творчих проектів та напрацювань учнів НВК "Колегіум".... Проте з огляду на новизну мультимедійного простору в нашому сучасному житті, шлях до зацікавленості великої кількості учнів до участі в цьому проекті має певні утруднення, а саме слабкість учнівського контингенту фахового розуміння сучасних наукових тем та проблематики їх правильного оформлення й подання. Це на сьогодні є основною проблемою (на думку упорядників проекту "Астрограф") в сьогоднішній існуючий класно - поурочній системі навчання, коли йде боротьба не за якість наповнення знань учнями, а за отримання хорошої оцінки (що неодмінно стимулюється батьками: гарно закінчиш школу - поступиш в інститут, будеш мати престижну роботу). Проте як показали останні етапи реформування вищої освіти - не все що є ВУЗом - є ознакою престижу, а не все що популярно сьогодні може залишитися в класифікаторі професій на завжди та буде давати стабільний дохід й закладати основу майбутньої міцної ланки суспільства - родини молодих науковців чи вчених. На жаль сьогодні займатися наукою прирівнюється до садомазохізму на собою, фах підприємця в Україна сьогодні зводиться до системи: "Купи - продай" та ще з обов'язковим ухиленням від податків, а хто платить їх чесно зводиться до рангу дурня та викликає насмішки навіть у державних органів влади. За кордоном - "вчитель" звучить гордо, а у нас є дурень, що не влаштувався в ланці удачливих крадіїв - бізнесменів (вибачте - успішних підприємців). Цей шлях (на нашу думку) є хибною державною політикою, бо вона ґрунтується лише на сьогодні, без перспективи аналітики ринку праці на наступні 25 - 50 років, це зрозуміло, адже наші вожді до цього часу не дотягнуть, навіщо перейматися тим часом, де тебе не буде вже точно, а накрадено стільки - що й онукам вистачить, чого хвилюватися.... Цікаво, сьогодні учні 7 - 8 класів теж цим не переймаються, виходячи із знань так..... |
Первой фундаментальной физической теорией, которая имеет высокий статус и
в современной физике, является классическая механика, основы которой
заложил И.Ньютон.
Законы механики, сформулированные Ньютоном, не являются прямым
следствием эмпирических фактов. Они появились как результат обобщения
многочисленных наблюдений, опытов и теоретических исследований Галилея,
Гюйгенса, Ньютона и др. в широком мировоззренческом, культурном
контексте.
"Всякое тело продолжает удерживаться в своем состоянии покоя или
равномерного и прямолинейного движения, пока и поскольку оно не
понуждается приложенными силами изменить это состояние" - так Ньютон
сформулировал закон, который сейчас называется первым законом механики
Ньютона, или законом инерции.
Система отсчета, в которой справедлив закон инерции:
материальная точка, когда на нее не действуют никакие силы (или
действуют силы взаимно уравновешенные), находится в состоянии покоя или
равномерного прямолинейного движения - называется инерциальной. Всякая
система отсчета, движущаяся по отношению к ней поступательно, равномерно
и прямолинейно, есть также инерциальная.
"Изменение количества движения пропорционально приложенной
движуей силе и происходит по направлению той прямой, по которой эта сила
действует" - это второй закон Ньютона, который является основным
законом динамики, в формулировке Ньютона (1687).
"Действию всегда есть равное и противоположное противодействие,
иначе, взаимодействия двух тел друг на друга между собой равны и
направлены в противоположные стороны" - это третий закон механики
Ньютона. Важную роль в создании научной картины мира сыграл принцип
относительности Галилея - принцип равноправия всех инерциальных систем
отсчета в классической механике, который утверждает, что никакими
механическими опытами, проводящимися в какой-то инерциальной системе
отсчета, нельзя определить, покоится данная система или движется
равномерно и прямолинейно. Это положение было впервые установлено
Галилеем в 1636.
Математически принцип относительности Галилея выражает
инвариантность уравнений механики относительно преобразований координат
движущихся точек (и времени) при переходе от одной инерциальной системы
отсчета к другой - преобразований Галилея.
С именем Ньютона связано открытие и такого фундаментального физического закона, как закон всемирного тяготения.
Первые высказывания о тяготении как всеобщем свойстве тел
относятся к античности. И.Кеплер говорил, что "тяжесть есть взаимное
стремление всех тел". Окончательная формулировка закона всемирного
тяготения была сделана Ньютоном в 1687 в его главном труде
"Математические начала натуральной философии". В картине мира современной физики фундаментальную роль играет принцип
эквивалентности, согласно которому поле тяготения в небольшой области
пространства и времени (в которой его можно считать однородным и
постоянным во времени) по своему проявлению тождественно ускоренной
системе отсчета.
Принцип эквивалентности следует из равенства инертной и
гравитационной масс. В соответствии с этим принципом общая теория
относительности трактует тяготение как искривление (отличие геометрии от
евклидовой) четырехмерного пространственно-временного континуума. В
любой конечной области пространство оказывается искривленным -
неевклидовым. Это означает, что в трехмерном пространстве геометрия,
вообще говоря, будет неевклидовой, а время в разных точках будет течь
по-разному. |
Российская академия образования Институт общего среднего образования РАО
Центр дистанционного образования "Эйдос"
Материалы 2-го Всероссийского конкурса
Представленный учебный web-ресурс по молекулярной физике, состоящий из семи уроков, предназначен для учащихся
10-х классов средних общеобразовательных школ, являющихся пользователями персонального компьютера. Его могут также использовать
абитуриенты и слушатели подготовительных курсов ВУЗов. Вы можете ознакомиться с Содержанием уроков, а затем приступить к
их изучению, начиная с первого урока. Также следует решить указанные задачи. Приведен список литературы, CD-ROM по физике,
список Web-ресурсов по физике и ссылки на сайты дистанционного образования. Имеются задачи повышенной трудности для тех,
кто хочет лучше понять физику. Для обратной связи можно использовать Гостевую книгу, форум, E-mail и ICQ.
Желаю вам успехов в дистанционном изучении молекулярной физики!
|
Вітаю вас на своєму блозі. Я вчитель фізики Широківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області.
"Впровадження інтерактивних і ігрових методів навчання на уроках
фізики" - тема над якою я працюю. Тому на своєму блозі я пропоную власні
розробки уроків і виховних заходів з використанням інтерактивних
методів навчання, а також цікаві розробки інших авторів.
Вже тисячі років два
загадкових предмета, які мають циліндричну форму, не піддаються
науковому поясненню. До цих пір думки фахівців-єгиптологів розходяться
щодо походження цих предметів...
Читати детальніше |
Цікаві роботи по фізиці та природознавству як для учнів так й вчителів природничо - математичного напрямку. Детально подаються розробки планування, методики та уроків в різних класах з відповідними відео коментарями. Цікавий фотоальбом живо відражає найцікавіші моменти серед учасників навчально - виховного процесу.
|
Фізика - це легко та цікаво. Знати фізику - розуміти багатогранний та неповторний світ природи.
Окрім завдань та таблиць успішності в сайті корисні посилання до нормативної бази, конспектів уроків, учнівських проектів та презентацій, є корисні силки та посилання.
|
FIZKABINET.ru является неотъемлемой частью Краснолиманского
учебно-воспитательного комплекса «гимназия-общеобразовательная школа I
ступени»
Все ресурсы сайта однозначно ориентированы на учителей физики и их учеников.
Мы надеемся, что представленные материалы помогут нашим коллегам и ученикам в нелегкой работе на ниве знаний.
Для учеников представлены видео уроки и интересный материал,который
позволят им повысить свой уровень знаний в несколько раз быстрее чем
любая книга или самоучитель.
Чтобы не пропустить новых публикаций, Вы можете подписаться на обновления сайта.
А если Вам интересны Бонусные материалы и подарки, то рассылка для учителя физики Для Вас!!!
Ну и напоследок, если у Вас есть интересный материал, то для педагогов на сайте реализована возможность поделиться личным опытом в преподавания физики. Для этого воспользуйтесь формой обратной связи.
С уважением, администратор сайта http://fizkabinet.ru |
Актуальність, мета роботи, завдання, практичне значення.
Науково – методичний проект: "Педагогічні аспекти модернізації фізичної освіти, розвиток креативної особистості”
Актуальність:
Модернізація навчання
фізики пов’язана в
першу чергу з
тенденцією наближення змісту
предмету до рівня
сучасної науки, тому
вона потребує при
побудові шкільного курсу
максимального поєднання основ
класичної і сучасної
фізики, поступового введення
в традиційний учбовий
матеріал нових ідей
і термінології, методів
дослідження, загальних концепцій
для вироблення в
учнів нового стилю
мислення.
Мета роботи:
підвищити
ефективність своєї праці,
впровадити в реальність
зміст навчальної програми
і досягти таких
результатів, щоб кожен
учень умів мислити,
генерувати нові ідеї,
приймати нестандартні рішення.
Тому орієнтиром змісту
освіти є розвиток
особистісного потенціалу дитини,
її самоактуалізація. |
Коротко про зміст та наповнення сайтуЗараз Ви - на ГОЛОВНІЙ, ця сторінка водночас виконує функцію мапи сайту.
НОБЕЛІВСЬКА ПРЕМІЯ З ФІЗИКИ - хронологія нагородження Нобелівською премією за роботи в галузі фізики. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ - мої координати та способи зв'язку зі мною. У ФОТОАЛЬБОМ поміщаємо фотографії класів, учнів, учителів, друзів, які бажають "зупинити мить". ФОРУМ призначено для обміну своїми думками, побажаннями, проблемами... СВІТЛИЦЯ - сторінка для тих відвідувачів сайту, хто любить залишати відгуки, пропозиції, побажання. ЦІКАВА ІНФОРМАЦІЯ - хто любить багато читати, розвивати ерудицію - вам сюди! КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ - посилання на корисні сайти освітньої спрямованості. ПОРТФОЛІО РОБІТ
- на цій сторінці викладатимуться учнівські роботи (презентації,
фотографії, відеоролики тощо...), виконані в ході роботи над проектами. КАТАЛОГ ФАЙЛІВ
- це основне "містилище" потрібної інформації у вигляді файлів:
збірники задач, підручники, дидактичний матеріал - все, що може допогти
учню. Для 10-класників тут поступово викладаються скановані сторінки
підручника "Фізика-10. Академічний рівень" Бар’яхтар, Божинова. НАША АСТРОНОМІЯ - звідси Ви будете спрямовані на гімназійний сайт з астрономії.
ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО - просто моменти уроків або практичних занять, що зафіксовані на відео- або фотокамеру.
|
Освітній сайт вчителя фізики Ілони Хляпової охоплює основні предмети, що викладаються в природничо - математичному середньої школи та гімназій..
Планування уроків, конспекти, сценарії та цікаве навчальне відео доступно як на сайті, так й на власному каналі вчителя фізики з таких предметів: природознавство (5 - 6 клас), фізика та математика....
|
26 Март 2011, 21:32 | Музей физики | 1 комментарий »
Чтобы увидеть бесконечный тоннель отражений между параллельными
зеркалами*, не обязательно глаз (объектив) должен находиться в
пространстве между ними. Т.е. нам самим не обязательно находиться между
зеркалами. Можно увидеть бесконечную череду отражений, находясь снаружи.
Для этого одно из зеркал – обращённое к нам - должно быть полупрозрачным, а отражаемый объект между зеркалами – ярким.
Декоративный светильник-зеркало. Между зеркалом и полупрозрачным зеркалом находятся светодиоды. Чтобы увидеть мираж, не обязательно ехать далеко. Ведь что такое мираж?
Это когда что-то видно не там, где оно на самом деле находится.
Слово «мираж» в английском и французском языках имеет тот же корень, что
и слово «зеркало». Увидеть мираж прямо на столе нам поможет зеркало! Но
зеркало не простое – плоское, а искривлённое – вогнутое,
параболическое. Делаю исключение, помещая материал не по физике. Учителю приходится
иногда преподавать «не свои» предметы (особенно в сельской школе). И
если вы ведёте экологию, и вам поручили «провести что-то» ко Дню Земли,
то можно сделать литературно-музыкальную композицию; она нечастый вид
внеклассной работы, в отличие от надоевших КВН-ов и прочих брейн-рингов.
Мне в своё время было интересно участвовать в подобном, этого же я
ожидал от детей и не ошибся; учащиеся 9-го класса с интересом учили
слова, стихи, песни, репетировали, выступали (и получили свои пятёрки). |
| |
| | |
|
|